torsdag 8 maj 2014

lista

Saker du längtar till? . SOMMAREN
Den perfekta dagen? Sovmorgon, umgås med vänner och bara ha det fett underbart med typ grillning, bad etc.
Person du ser upp till? Tyra Banks
Bästa träningspasset?  Ett Crossfit-pass som dödar en ordentligt
Favoritmuskel att träna? Benen och magen
Vad gör dig glad? Mina vänner!
Favoritmat? Taco!
Om du bara fick äta en sak resten av livet? Taco
Dricker helst? Loka och kaffe
Bästa efterrätt? Cheesecake
5 saker många inte vet om dig? Jag är bara kittlig ibland - jag läser väldigt fort - jag är dålig på att spara pengar, men bra på att spara på allt annat typ - jag hatar att slänga kläder och skor - folk tror alltid jag har bröder
Säg något som är väldigt typiskt dig? Tyvärr är spräckta telefoner det…..
Någonting du aldrig skulle göra? Åka ner i sån där hajbur. fy tusan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar